location redirect
To jest demo wstawki do opisu produktu w formacie Icecat LIVE do Twojej strony internetowej. Ten elastyczny element może zostać dołączony do Twojego opisu produktu. Jak integrować Icecat LIVE JavaScript.

HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych

Marka:
Generalny znak towarowy producenta przez który konsumenci znają ich produkty. Producent może posiadać wiele marek o innych nazwach. Niektórzy producenci licencjonują swoje marki dla innych producentów.
HP Check ‘HP’ global rank
Nazwa produktu:
Nazwa produktu to identyfikator produktu danej marki, często modelowa nazwa, lecz nie w pełni unikatowa jako, że może zawierać pewne warianty produktowe. Nazwa produktu to kluczowa część tytułu produktu Icecat w arkuszu dokumentacyjnym.
5-letnie wsparcie sprzętowe HP ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych
Kod produktu:
Unikatowy identyfikator produktu marki. Wielokrotne kody produktu mogą zostać zmapowane do jednego, macierzystego arkusza dokumentacyjnego jeśli specyfikacje są identyczne. Mapujemy niepoprawne kody lub czasami logistyczne warianty.
UA6M0E
Kategoria:
Rozszerzenie gwarancji i pomocy oferowanej przez producenta/sprzedawcę tak, aby zakup był zabezpieczony przez dłuższy okres.
Rozszerzenia gwarancji Check ‘HP’ global rank show
Icecat Product ID:
The Icecat Product ID is the unique Icecat number identifying a product in Icecat. This number is used to retrieve or push data regarding a product's datasheet. Click the number to copy the link.
Jakość arkusza dokumentowego: tworzony/ standaryzowany przez Icecat
Jakość opisu produktów w arkuszu danych może lokalizować się na paru poziomach :
tylko dane logistyczne: Posiadamy jedynie podstawowe informacje pobrane od naszych dostawców. Dane nie zostały jeszcze edytowane przez naszych edytorów.
created by HP: dane zostały pobrane z oficjalnego źródła, którym jest producent. Jednakże nie zostały one jeszcze zstandaryzowane przez edytora Icecat.
tworzony/ standaryzowany przez Icecat: arkusz dokumentacyjny został stworzony lub ustandaryzowany przez edytora Icecat.
Podgląd produktu: 61559
Statystyki oparte są o 97136 korzystając z stron ecommerce (sklepy internetowe, dystrybutorzy, porównywarki cenowe, ecommerce ASP itp.) Tylko sponsorujace marki są zawarte w bezpłatnym katalogu Open Icecat, a ich kontent dustrybuowany i używany przez 94642 użytkownicy bezpłatnego Open Icecat.
Informacja na temat modyfikacji: 20 Dec 2022 18:49:27
Dane ostatniej zmiany w opisie tego produktu w Icecat.
End of life date: 01 Oct 2022
Product end of life date
Broszura produktowa/ Arkusz dokumentacyjny (0.1 MB)
Widoczne są tutaj jedynie pliki PDF sponsorujących marek, które dołączyły do Open Icecat. By uzyskać dostęp do pełnej bazy danych zaloguj się. Jeśli jestem użytkownikiem Full Icecat, poproś o subskrypcję.
Nabite punkty HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych
Kazy z produktów na liście został oznaczony symbolem lub podkresleniem.
:
  • - Zdalne diagnozowanie problemów i wsparcie
  • - Naprawa w zakładzie naprawczym wyznaczonym przez HP
  • - Robocizna, części zamienne i materiały wliczone w cenę
  • - Standardowy czas realizacji od czterech do siedmiu dni roboczych (może się różnić w zależności od lokalizacji geograficznej)
  • - Zachowanie uszkodzonych nośników
Długa nazwa produktu HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych :
Krótki, edytorski opis HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych

5-letnie wsparcie sprzętowe HP ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych
Więcej>>>
HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych:
Oficjalny tekst marketingowy HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych został dodany przez producenta

Gdy Twój komputer doświadcza problemu, chcesz go naprawić. Dzięki usłudze HP zwrotu do magazynu z zachowaniem uszkodzonych nośników możesz uzyskać pomoc w rozwiązaniu większości problemów przez telefon lub czat online. W przypadku poważniejszych problemów należy wysłać urządzenie do autoryzowanego zakładu naprawczego w pobliżu. Nasi wykwalifikowani technicy zdiagnozują i naprawią Twoje urządzenie w ciągu 4–7 dni roboczych[1], co pozwoli Ci wrócić do pracy. Zwrot do magazynu jest opłacalną alternatywą dla usług świadczonych w siedzibie klienta i obejmuje robociznę, części i materiały. A kiedy masz do czynienia z uszkodzonymi nośnikami pamięci, zachowujesz kontrolę nad swoimi poufnymi danymi.

Krótkie podsumowanie opisu HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych:
To krótkie podsumowanie HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych arkusza dokumentacyjnego zostało wygenerowane automatycznie i używa tytułu produktu i pierwszych sześć kluczowych specyfikacji.

HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych, Zwrot do magazynu, Poza siedzibą klienta, Na gwarancji, Standardowe dni robocze – 9 godzin, 5 lat, Naprawa w ciągu 3–7 dni roboczych

Długie podsumowanie opisu HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych:
Jest to automatycznie wygenerowane, obszerne zestawienie HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych oparte na trzech pierwszych specyfikacjach z pięciu pierwszych grup specyfikacyjnych.

HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych. Rodzaj wsparcia: Zwrot do magazynu, Miejsce świadczenia usług: Poza siedzibą klienta, Zakres gwarancji: Na gwarancji

Wysokiej jakości wsparcie

Firma HP zapewnia pomoc techniczną na telefon w zakresie instalacji, konfiguracji produktów, ustawień i rozwiązywania problemów. W wielu przypadkach możemy rozwiązać Twoje problemy bez konieczności wysyłania urządzenia.

Niezawodna, tańsza alternatywa dla pomocy technicznej na miejscu

W przypadku produktów w środowiskach o niekrytycznym znaczeniu usługa odbioru i zwrotu stanowi tańszą alternatywę dla droższej pomocy technicznej świadczonej na miejscu.

Kontrola nad wszystkim, co ważne

Opcja zachowania uszkodzonych nośników jest idealnym rozwiązaniem w przypadku konieczności kontrolowania i zabezpieczenia danych niejawnych, zastrzeżonych i poufnych – lub w przypadku podlegania przepisom dotyczącym ochrony danych, takim jak HIPAA.

Cechy dostawcy
Rodzaj wsparcia
Zwrot do magazynu
Miejsce świadczenia usług
Poza siedzibą klienta
Zakres gwarancji
Na gwarancji
Dane dotyczące zasięgu
Standardowe dni robocze – 9 godzin
Czas trwania
5 lat
Czas reakcji
Naprawa w ciągu 3–7 dni roboczych
Cechy dostawcy
Metoda serwisowa
Naprawa w oddziale
Dodatkowe informacje
Nie dotyczy monitora zewnętrznego
Dodatkowa opcja wsparcia
Zachowanie uszkodzonych nośników
Rodzaj pakietu opieki
Elektroniczny
Okres gwarancji
60 mies.
Typ gwarancji
S
Logistics options
Przywóz lub wysyłka przez klienta
Państwo Dystrybutor
Österreich 1 distributor(s)
Switzerland 1 distributor(s)
Belgium 1 distributor(s)
Deutschland 1 distributor(s)
United Kingdom 1 distributor(s)
Zastrzeżenia prawne HP 5-letnie wsparcie sprzętowe ze zwrotem do magazynu i opcją zachowania uszkodzonych nośników dla komputerów przenośnych:
Zastrzeżenia prawne

[1] Poziomy usług i czasy reakcji na zgłoszenia w ramach usług HP Care Pack mogą być różne w zależności od lokalizacji klienta. Usługi są dostępne od dnia zakupu sprzętu. Obowiązują pewne ograniczenia i wyłączenia. Więcej informacji na stronie www.hp.com/go/cpc. Usługi HP są regulowane przez obowiązujące warunki i postanowienia HP dla usług świadczonych klientowi w momencie zakupu. Klientowi mogą przysługiwać dodatkowe uprawnienia wynikające z obowiązującego prawa lokalnego, na które nie wpływają żadne warunki i postanowienia HP dotyczące usług ani ograniczona gwarancja HP dołączona do produktu HP.