- Marka : HP
- Nazwa produktu : 5 year Next Business Day Hardware Support for Designjet T230-24 (EMEA)
- Kod produktu : U06CKE
- Kategoria : Rozszerzenia gwarancji ✚
- Jakość arkusza dokumentowego : tworzony/ standaryzowany przez Icecat
- Podgląd produktu : 74163
- Informacja na temat modyfikacji : 14 Sep 2024 07:32:18
- Broszura produktowa/ Arkusz dokumentacyjny (0.4 MB) Broszura produktowa/ Arkusz dokumentacyjny (0.1 MB) Broszura produktowa/ Arkusz dokumentacyjny (0.4 MB)
-
Długa nazwa produktu HP 5 year Next Business Day Hardware Support for Designjet T230-24 (EMEA)
:
5 year Next Business Day Hardware Support for Designjet T230-24 (EMEA)
-
Krótkie podsumowanie opisu HP 5 year Next Business Day Hardware Support for Designjet T230-24 (EMEA)
:
HP 5 year Next Business Day Hardware Support for Designjet T230-24 (EMEA), 1 x licencja, 5 lat(a)
-
Długie podsumowanie opisu HP 5 year Next Business Day Hardware Support for Designjet T230-24 (EMEA)
:
HP 5 year Next Business Day Hardware Support for Designjet T230-24 (EMEA). Liczba licencji użytkownika: 1 x licencja, Liczba lat: 5 lat(a)
-
Będziemy na miejscu w następnym dniu roboczym[1]Naprawy, wymiana części i serwisowanie u klienta już w następnym dniu roboczym. Nasi eksperci są do dyspozycji klientów przez 9 godzin dziennie i 5 dni w tygodniu.[1]
-
Wsparcie, na które można liczyćDzięki naszej wiedzy i doświadczeniu oraz sprawnemu serwisowi i pomocy technicznej Twój sprzęt będzie jak nowy.
-
Pomoc jest na linii – lub przy drzwiachSpecjaliści pomocy technicznej są zawsze gotowi do pomocy w każdy sposób, niezależnie od sytuacji – zarówno przez telefon, jak i osobiście.
Cechy | |
---|---|
Liczba licencji użytkownika | 1 x licencja |
Rodzaj usługi | Next Business Day |
Liczba lat | 5 lat(a) |
Cechy dostawcy | |
---|---|
Rodzaj wsparcia | Naprawa na miejscu |
Miejsce świadczenia usług | Na miejscu |
Zakres gwarancji | Na gwarancji |
Cechy dostawcy | |
---|---|
Dane dotyczące zasięgu | Standardowe dni robocze – 9 godzin |
Czas trwania | 5 lat |
Czas reakcji | Reakcja następnego dnia roboczego |
Metoda serwisowa | Naprawa na miejscu |
Rodzaj pakietu opieki | Elektroniczny |
Okres gwarancji | 60 mies. |
Typ gwarancji | S |
Państwo | Dystrybutor |
---|---|
|
4 distributor(s) |
|
2 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
2 distributor(s) |
|
2 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
2 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
2 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
2 distributor(s) |
[1] Poziomy usług i czasy realizacji mogą się różnić w zależności od lokalizacji geograficznej klienta. Usługi są dostępne od dnia zakupu sprzętu. Obowiązują stosowne ograniczenia i wyłączenia. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie https://cpc2.ext.hp.com/. Usługi HP podlegają stosownym warunkom i postanowieniom świadczenia usług HP przekazanym lub wskazanym klientowi w chwili zakupu. Klientowi mogą przysługiwać dodatkowe uprawnienia wynikające z obowiązującego prawa lokalnego, na które nie wpływają żadne warunki i postanowienia HP dotyczące usług ani ograniczona gwarancja HP dołączona do produktu HP.