HPE ProLiant DL160 G6 serwer Rack (1U) Intel® Xeon® z serii 5000 E5506 2,13 GHz 4 GB DDR3-SDRAM 500 W
Marka:
Rodzina produktu:
Seria produktu:
Nazwa produktu:
Kod produktu:
Kategoria:
Jakość arkusza dokumentowego:
tworzony/ standaryzowany przez Icecat
Podgląd produktu:
66333
Informacja na temat modyfikacji:
19 Jul 2024, 20:08:21
Długa nazwa produktu HPE ProLiant DL160 G6 serwer Rack (1U) Intel® Xeon® z serii 5000 E5506 2,13 GHz 4 GB DDR3-SDRAM 500 W:
HP ProLiant DL160 G6 Intel Xeon E5506 2.13GHz 4-core Processor 1P 4GB-R B110i Cold Plug 4 LFF Entry 500W PS Server
Krótkie podsumowanie opisu HPE ProLiant DL160 G6 serwer Rack (1U) Intel® Xeon® z serii 5000 E5506 2,13 GHz 4 GB DDR3-SDRAM 500 W:
HPE ProLiant DL160 G6, 2,13 GHz, E5506, 4 GB, DDR3-SDRAM, 500 W, Rack (1U)
Długie podsumowanie opisu HPE ProLiant DL160 G6 serwer Rack (1U) Intel® Xeon® z serii 5000 E5506 2,13 GHz 4 GB DDR3-SDRAM 500 W:
HPE ProLiant DL160 G6. Typ procesora: Intel® Xeon® z serii 5000, Taktowanie procesora: 2,13 GHz, Model procesora: E5506. Pamięć wewnętrzna: 4 GB, Typ pamięci wewnętrznej: DDR3-SDRAM. Rozmiar HDD: 3.5", Interfejs HDD: SATA, Serial Attached SCSI (SAS). Przewodowa sieć LAN, Technologia okablowania: 10/100/1000Base-T(X). Zasilanie: 500 W. Obudowa: Rack (1U)
Gwaracja:
Opcje serwisu i pomocy technicznej: Usługi HP Care Pack zapewniają pełną opiekę i specjalistyczną pomoc techniczną, gwarantując szybką reakcję dostosowaną do potrzeb działu informatyki i całej firmy. Usługami HP Care Pack są objęte zatwierdzone do używania z serwerem elementy sprzętowe HP, zakupione równocześnie z nim lub później, zainstalowane wewnątrz obudowy. Dotyczy to także monitorów zewnętrznych o przekątnej 22 cali lub mniejszej oraz wieżowych zasilaczy awaryjnych o mocy do 3 kVA. Elementy te są objęte pomocą techniczną na takim samym poziomie i przez taki sam okres jak serwer. Pomoc techniczna nie obejmuje akumulatorów do zasilaczy awaryjnych, w ich przypadku obowiązują standardowe warunki gwarancji. W przypadku serwerów lub systemów pamięci masowej instalowanych w stelażu pomoc techniczna obejmuje również wszystkie zatwierdzone przez HP opcjonalne rozwiązania stelażowe zainstalowane w tym samym stelażu; Zalecane usługi upraszczające wdrażanie i serwis rozwiązań ProLiant oraz zarządzanie nimi: Usługi pomocy technicznej — reakcja w następnym dniu roboczym, dostępna przez 9 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu (9x5) z wyjątkiem dni wolnych od pracy w HP, 3 lata; Usługi wdrażania — tylko instalacja sprzętu; Usługi o rozszerzonym zakresie — optymalizacja poziomu usług w celu poprawy wydajności i dostępności infrastruktury informatycznej. Usługi pomocy technicznej — reakcja w tym samym dniu roboczym w ciągu 4 godzin, dostępna przez 13 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu (13x5), 3 lata; Usługi wdrażania — tylko instalacja i uruchomienie sprzętu.
Gwarancja: Gwarancja obejmuje wymianę części w następnym dniu roboczym przez 3 lata, bez gwarancji na robociznę ani pomocy technicznej w miejscu instalacji.
Gwarancja: Gwarancja obejmuje wymianę części w następnym dniu roboczym przez 3 lata, bez gwarancji na robociznę ani pomocy technicznej w miejscu instalacji.