location redirect
To jest demo wstawki do opisu produktu w formacie Icecat LIVE do Twojej strony internetowej. Ten elastyczny element może zostać dołączony do Twojego opisu produktu. Jak integrować Icecat LIVE JavaScript.

HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników

Marka:
Generalny znak towarowy producenta przez który konsumenci znają ich produkty. Producent może posiadać wiele marek o innych nazwach. Niektórzy producenci licencjonują swoje marki dla innych producentów.
HP Check ‘HP’ global rank
Nazwa produktu:
Nazwa produktu to identyfikator produktu danej marki, często modelowa nazwa, lecz nie w pełni unikatowa jako, że może zawierać pewne warianty produktowe. Nazwa produktu to kluczowa część tytułu produktu Icecat w arkuszu dokumentacyjnym.
3-letnie wsparcie sprzętowe HP Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników
Kod produktu:
Unikatowy identyfikator produktu marki. Wielokrotne kody produktu mogą zostać zmapowane do jednego, macierzystego arkusza dokumentacyjnego jeśli specyfikacje są identyczne. Mapujemy niepoprawne kody lub czasami logistyczne warianty.
U18HKE show
Pokaż alternatywne dane techniczne wykorzystywane na rynku online
Kategoria:
Rozszerzenie gwarancji i pomocy oferowanej przez producenta/sprzedawcę tak, aby zakup był zabezpieczony przez dłuższy okres.
Rozszerzenia gwarancji Check ‘HP’ global rank show
Icecat Product ID:
The Icecat Product ID is the unique Icecat number identifying a product in Icecat. This number is used to retrieve or push data regarding a product's datasheet. Click the number to copy the link.
Jakość arkusza dokumentowego: tworzony/ standaryzowany przez Icecat
Jakość opisu produktów w arkuszu danych może lokalizować się na paru poziomach :
tylko dane logistyczne: Posiadamy jedynie podstawowe informacje pobrane od naszych dostawców. Dane nie zostały jeszcze edytowane przez naszych edytorów.
created by HP: dane zostały pobrane z oficjalnego źródła, którym jest producent. Jednakże nie zostały one jeszcze zstandaryzowane przez edytora Icecat.
tworzony/ standaryzowany przez Icecat: arkusz dokumentacyjny został stworzony lub ustandaryzowany przez edytora Icecat.
Podgląd produktu: 97472
Statystyki oparte są o 97136 korzystając z stron ecommerce (sklepy internetowe, dystrybutorzy, porównywarki cenowe, ecommerce ASP itp.) Tylko sponsorujace marki są zawarte w bezpłatnym katalogu Open Icecat, a ich kontent dustrybuowany i używany przez 94642 użytkownicy bezpłatnego Open Icecat.
Informacja na temat modyfikacji: 06 May 2024 18:37:36
Dane ostatniej zmiany w opisie tego produktu w Icecat.
Broszura produktowa/ Arkusz dokumentacyjny (0.4 MB)
Widoczne są tutaj jedynie pliki PDF sponsorujących marek, które dołączyły do Open Icecat. By uzyskać dostęp do pełnej bazy danych zaloguj się. Jeśli jestem użytkownikiem Full Icecat, poproś o subskrypcję.
Broszura produktowa/ Arkusz dokumentacyjny (0.4 MB)
Widoczne są tutaj jedynie pliki PDF sponsorujących marek, które dołączyły do Open Icecat. By uzyskać dostęp do pełnej bazy danych zaloguj się. Jeśli jestem użytkownikiem Full Icecat, poproś o subskrypcję.
Broszura produktowa/ Arkusz dokumentacyjny (0.1 MB)
Widoczne są tutaj jedynie pliki PDF sponsorujących marek, które dołączyły do Open Icecat. By uzyskać dostęp do pełnej bazy danych zaloguj się. Jeśli jestem użytkownikiem Full Icecat, poproś o subskrypcję.
Broszura produktowa/ Arkusz dokumentacyjny (0.3 MB)
Widoczne są tutaj jedynie pliki PDF sponsorujących marek, które dołączyły do Open Icecat. By uzyskać dostęp do pełnej bazy danych zaloguj się. Jeśli jestem użytkownikiem Full Icecat, poproś o subskrypcję.
Nabite punkty HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników
Kazy z produktów na liście został oznaczony symbolem lub podkresleniem.
:
  • - Na miejscu Next Business Day
  • - 3 lat(a)
  • - Czas reakcji: 9 h
  • - Wsparcie na miejscu
Długa nazwa produktu HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników :
Krótki, edytorski opis HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników

3-letnie wsparcie sprzętowe HP Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników
Więcej>>>
HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników:
Oficjalny tekst marketingowy HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników został dodany przez producenta

Usługa HP Active Care pomaga pracownikom działu IT uzyskać optymalny czas działania i szybko rozwiązywać problemy związane z urządzeniami HP.[1,2] Dzięki predykcyjnej analizie stanu urządzenia i usłudze naprawy na miejscu w następnym dniu roboczym usługa HP Active Care pozwala na nieprzerwaną pracę zarówno w biurze, jak i poza nim.

Krótkie podsumowanie opisu HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników:
To krótkie podsumowanie HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników arkusza dokumentacyjnego zostało wygenerowane automatycznie i używa tytułu produktu i pierwszych sześć kluczowych specyfikacji.

HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników, 3 lat(a), Na miejscu

Długie podsumowanie opisu HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników:
Jest to automatycznie wygenerowane, obszerne zestawienie HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników oparte na trzech pierwszych specyfikacjach z pięciu pierwszych grup specyfikacyjnych.

HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników. Liczba lat: 3 lat(a), Czas reakcji: 9 h, Model: Na miejscu

Krótkie czasy reakcji

Optymalizacja czasu sprawnego działania dzięki wykorzystaniu analityki predykcyjnej i proaktywnych spostrzeżeń, wspomaganych przez HP TechPulse. Mając wgląd w stan urządzenia HP każdego pracownika, dział IT może szybciej identyfikować potrzebne naprawy i dokonywać wymiany.

Szybkie reakcje

Pomóż ograniczyć przerwy w pracy urządzeń dzięki funkcji automatycznego generowania przypadków, która otwiera przypadek po wykryciu problemu i zleca działowi IT zaplanowanie naprawy.

Długi czas sprawności urządzeń

Szybka i niezawodna reakcja oraz rozwiązywanie problemów, nawet kiedy zwiększa się ilość pracy wykonywanej zdalnie. HP Active Care umożliwia działowi obsługi klienta HP szybsze diagnozowanie problemów i zapewnia rozwiązania, które pomagają klientom szybko wznowić pracę.

Cechy
Model
Na miejscu
Rodzaj usługi
Next Business Day
Czas reakcji
9 h
Liczba lat
3 lat(a)
Wsparcie na miejscu
Yes
Cechy dostawcy
Rodzaj wsparcia
Usługa Active Care
Miejsce świadczenia usług
Zdalnie i na miejscu
Cechy dostawcy
Zakres gwarancji
Na gwarancji
Dane dotyczące zasięgu
Standardowe dni robocze – 9 godzin
Czas trwania
3 lata
Czas reakcji
Reakcja następnego dnia roboczego
Metoda serwisowa
Wsparcie na miejscu i zapobiegawcze
Dodatkowa opcja wsparcia
Zachowanie uszkodzonych nośników
Rodzaj pakietu opieki
Elektroniczny
Okres gwarancji
36 mies.
Typ gwarancji
S
Marka Obraz Kod produktu Produkt Zapas Cena od
HP 1/1/1 TWR WARRANTY HP 1/1/1 TWR WARRANTY
(pokaż obrazek)
4E7W8AV 1/1/1 TWR WARRANTY 0.00
(excl. VAT)
0 (incl. VAT)
HP 4F3Z1AV Care Pack 1 lat(a) HP 4F3Z1AV Care Pack 1 lat(a)
(pokaż obrazek)
4F3Z1AV 4F3Z1AV 0.00
(excl. VAT)
0 (incl. VAT)
HP 4F3Y5AV Care Pack 1 lat(a) HP 4F3Y5AV Care Pack 1 lat(a)
(pokaż obrazek)
4F3Y5AV 4F3Y5AV 0.00
(excl. VAT)
0 (incl. VAT)
HP 4U3V2AV Care Pack 1 lat(a) HP 4U3V2AV Care Pack 1 lat(a)
(pokaż obrazek)
4U3V2AV 4U3V2AV 0.00
(excl. VAT)
0 (incl. VAT)
HP 4V0P2AV Care Pack 1 lat(a) HP 4V0P2AV Care Pack 1 lat(a)
(pokaż obrazek)
4V0P2AV 4V0P2AV 0.00
(excl. VAT)
0 (incl. VAT)
HP 4C602AV Care Pack 1 lat(a) HP 4C602AV Care Pack 1 lat(a)
(pokaż obrazek)
4C602AV 4C602AV 0.00
(excl. VAT)
0 (incl. VAT)
HP 1/1/1 TWR Warranty HP 1/1/1 TWR Warranty
(pokaż obrazek)
4G3S7AV 1/1/1 TWR Warranty 0.00
(excl. VAT)
0 (incl. VAT)
HP 1/1/1 SFF Warranty HP 1/1/1 SFF Warranty
(pokaż obrazek)
4F5Z0AV 1/1/1 SFF Warranty 0.00
(excl. VAT)
0 (incl. VAT)
HP 4B4J6AV rozszerzenia gwarancji 1 lat(a) HP 4B4J6AV rozszerzenia gwarancji 1 lat(a)
(pokaż obrazek)
4B4J6AV 4B4J6AV 0.00
(excl. VAT)
0 (incl. VAT)
HP 1/1/1 SFF WARRANTY HP 1/1/1 SFF WARRANTY
(pokaż obrazek)
4E6B7AV 1/1/1 SFF WARRANTY 0.00
(excl. VAT)
0 (incl. VAT)
Państwo Dystrybutor
Nederland 3 distributor(s)
Portugal 2 distributor(s)
Italia 2 distributor(s)
United Kingdom 3 distributor(s)
Österreich 2 distributor(s)
Switzerland 3 distributor(s)
Deutschland 3 distributor(s)
Belgium 2 distributor(s)
Australia 2 distributor(s)
France 1 distributor(s)
Czech Republic 1 distributor(s)
United Arab Emirates 2 distributor(s)
Canada 1 distributor(s)
España 1 distributor(s)
Suomi 1 distributor(s)
Danmark 2 distributor(s)
Singapore 1 distributor(s)
Philippines 1 distributor(s)
United States 2 distributor(s)
New Zealand 1 distributor(s)
Zastrzeżenia prawne HP 3-letnie wsparcie sprzętowe Active Care u klienta w następnym dniu roboczym z zachowaniem wadliwych nośników:
Zastrzeżenia prawne

[1] Domyślnie firma HP będzie świadczyć usługi pomocy technicznej HP Care Pack w kraju, w którym dokonano zakupu. Aby uzyskać więcej informacji na temat zakresu pomocy technicznej w ramach pakietu HP Care Pack dla produktów sprzętowych w innej lokalizacji geograficznej, należy zapoznać się z warunkami pakietu Care Pack obowiązującymi w danym kraju oraz z broszurami konkretnego pakietu Care Pack. Poziomy usług i czasy reakcji na zgłoszenia w ramach usług HP Care Pack mogą być różne w zależności od lokalizacji geograficznej. Usługi są dostępne od dnia zakupu sprzętu. Obowiązują pewne ograniczenia i wyłączenia. Więcej informacji na stronie www.hp.com/go/cpc. Usługi HP są regulowane przez obowiązujące warunki i postanowienia HP dla usług świadczonych klientowi w momencie zakupu. Klientowi mogą przysługiwać dodatkowe uprawnienia wynikające z obowiązującego prawa lokalnego, na które nie wpływają żadne warunki i postanowienia HP dotyczące usług ani ograniczona gwarancja HP dołączona do produktu HP.
[2] Wymagany jest dostęp do internetu z połączeniem do portalu TechPulse. Pełne wymagania systemowe można sprawdzić na stronie http://www.hpdaas.com/requirements.