Wybierz państwo:
Wybierz język:
To jest demo wstawki do opisu produktu w formacie Icecat LIVE do Twojej strony internetowej. Ten elastyczny element może zostać dołączony do Twojego opisu produktu. Jak integrować Icecat LIVE JavaScript.

MSI RX1600XT-T2D256E karta graficzna GDDR3

X
Dodaj do porównania
Marka:
Generalny znak towarowy producenta przez który konsumenci znają ich produkty. Producent może posiadać wiele marek o innych nazwach. Niektórzy producenci licencjonują swoje marki dla innych producentów.
MSI
Nazwa produktu:
Nazwa produktu to identyfikator produktu danej marki, często modelowa nazwa, lecz nie w pełni unikatowa jako, że może zawierać pewne warianty produktowe. Nazwa produktu to kluczowa część tytułu produktu Icecat w arkuszu dokumentacyjnym.
RX1600XT-T2D256E
Kod produktu :
Unikatowy identyfikator produktu marki. Wielokrotne kody produktu mogą zostać zmapowane do jednego, macierzystego arkusza dokumentacyjnego jeśli specyfikacje są identyczne. Mapujemy niepoprawne kody lub czasami logistyczne warianty.
RX1600XT-T2D256E
Kategoria
Karta graficzna jest pełnym graficznym podsystemem komputera PC. Jest ona odpowiedzialna za jakość i prędkość odtwarzania wideo. Dla użytkowników grających w gry lub pracujących z multimedialnymi aplikacjami, szczególnie istotne jest posiadanie karty graficznej z wysoko wydajnym procesorem graficznym i z wystarczającą pamięcią.
Karty graficzne
Jakość arkusza dokumentowego: tworzony/ standaryzowany przez Icecat
Jakość opisu produktów w arkuszu danych może lokalizować się na paru poziomach :
tylko dane logistyczne: Posiadamy jedynie podstawowe informacje pobrane od naszych dostawców. Dane nie zostały jeszcze edytowane przez naszych edytorów.
utworzony przez MSI: dane zostały pobrane z oficjalnego źródła, którym jest producent. Jednakże nie zostały one jeszcze zstandaryzowane przez edytora Icecat.
tworzony/ standaryzowany przez Icecat: arkusz dokumentacyjny został stworzony lub ustandaryzowany przez edytora Icecat.
Zawarte od: 28 sty 2006
Data uwzględnienia produktu w cenniku partnera sprzedaży w Icecat
Podgląd produktu: 6055
Statystyki oparte są o 80327 korzystając z stron ecommerce (sklepy internetowe, dystrybutorzy, porównywarki cenowe, ecommerce ASP itp.) 28-01-06 Tylko sponsorujace marki są zawarte w bezpłatnym katalogu Open Icecat, a ich kontent dustrybuowany i używany przez 78515 użytkownicy bezpłatnego Open Icecat.
Informacja na temat modyfikacji: 22 cze 2018 03:57:08
Dane ostatniej zmiany w opisie tego produktu w Icecat.
Więcej>>>
Krótkie podsumowanie opisu MSI RX1600XT-T2D256E karta graficzna GDDR3:
To krótkie podsumowanie MSI RX1600XT-T2D256E karta graficzna GDDR3 arkusza dokumentacyjnego zostało wygenerowane automatycznie i używa tytułu produktu i pierwszych sześć kluczowych specyfikacji.

MSI RX1600XT-T2D256E, GDDR3, 128, 16.7M, 1386 Mhz, 2048 x 1536 piksele

Długie podsumowanie opisu MSI RX1600XT-T2D256E karta graficzna GDDR3:
Jest to automatycznie wygenerowane, obszerne zestawienie MSI RX1600XT-T2D256E karta graficzna GDDR3 oparte na trzech pierwszych specyfikacjach z pięciu pierwszych grup specyfikacyjnych.

MSI RX1600XT-T2D256E. Taktowanie procesora: 587 Mhz. Typ pamięci adaptera grafiki: GDDR3, Magistrala pamięci: 128, 16.7M, Prędkość zegara pamięci: 1386 Mhz. Maks. Rozdzielczość: 2048 x 1536 piksele. Wersja DirectX: 9.0, Wersja OpenGL: 2.0

Procesor
Maks. Rozdzielczość *
Maksymalna liczba pikseli obrazu. Zwykle podaje się ją w formacie szerokość x wysokość, np. "1024 x 768" oznacza szerokość wynoszącą 1024 pikseli a wysokość to 768 pikseli.
2048 x 1536 piksele
Taktowanie procesora *
Prędkość procesora. Często prędkość zegara procesora wyrażana jest przez producentów w GHz (1 GHz = 1000MHz). Prędkość zegara procesora to podstawowa jednostka, wyrażona w cyklach na sekundę (w hercach), w której komputer wykonuje najbardziej podstawowe operacje, takie jak dodawanie dwóch liczb. Istnieją inne czynniki, takie jak rozmiar pamięci wewnętrznej, które wpływają na rzeczywisty czas reakcji komputera.
587 Mhz
Obsługa przetwarzania równoległego *
Technologia obliczania równolgłego to forma wykonywania obliczeń, w której wiele instrukcji jest wykonywanych jednocześnie. e względu na poziom, na którym sprzęt wspomaga operacje równoległe, można wyróżnić komputery: jednoprocesorowe wielordzeniowe (zawierające jeden procesor wielordzeniowy), symetryczne wieloprocesorowe (zawierające kilka identycznych, równorzędnych procesorów) oraz systemy składające się z wielu maszyn: klastry, systemy MPP czy gridy.
Nieobsługiwany
RAMDAC
400 Mhz
Pamięć
Typ pamięci adaptera grafiki *
Rodzaj pamięci stosowane przez kartę graficzną. Często połączenie dedykowanej pamięci wideo RAM (lub VRAM) i dynamicznego pamięci systemowej. UMA oznacza Unified Memory Architecture i jest architekturą pamięci komputera, która umożliwia jednostce przetwarzania grafiki dzielenie pamięci systemowej. Inne skróty: RAM = Random Access Memory, SDRAM = synchroniczna dynamiczna RAM, DDR = double-data-rate.
GDDR3
Magistrala pamięci *
Sprzęt i oprogramowanie łączące główną pamięć z kontrolerem pamięci w systemie komputera. Pierwotnie używane były magistrale ogólnego zastosowania, takie jak magistrale VME i S-100, a współcześnie magistrale pamięci łączą się bezpośrednio z chipem DRAM, dlatego projektowane są przez standard JEDEC.
128, 16.7M
Prędkość zegara pamięci
Częstotliwość pracy pamięci (np. RAM).
1386 Mhz
Łączność
Podwójny VGA
Yes
Inne połączenia
Interfejs ynajdujący się na urządzeniu, do którego można podłączyć inne urządzenie.
TV Out DVI
Praca
Wbudowany tuner tv *
Urządzenie z wbudowanym tunerem telewizyjnym.
No
Praca
Wersja DirectX *
DirectX to zestaw API (Application Programming Interfaces) do łatwej obsługi zadań związanych z programowaniem gier na systemie operacyjnym Microsoft Windows.
9.0
Wersja Shader'a *
Shader jest to program używany w grafikach komputerowych 3D, w celu określenia końcowych właściwości powierzchni obiektu lub obrazu. Może to uwzględniać dowolnie skomplikowane opisy absorpcji światła i jego dyfuzji, mapowanie tekstur, odbicia i załamania, cieniowanie, przemieszczenie powierzchni i efekty post-processingu. Program ten jest również stosowany w odniesieniu sprzętu graficznego na którym te programy działają.
3.0
Wersja OpenGL *
OpenGL (Open Graphics Library) jest specyfikacją definiującą cross-językowy wieloplatformowy protokół API (application programming interface) do pisania aplikacji, które produkują grafiki komputerowe 3D (oraz 2D również). Interfejs ten zawiera ponad 250 połączeń funkcyjnych, które mogą być wykorzystane do opracowania złożonych trójwymiarowych scen z prostych scen pierwotnych.
2.0
Dual Link DVI *
Podwójny kanał interfejsu DVI przesyła dane przez oba kanały do monitora, dzięki czemu uzyskiwana jest wyższa rozdzielczość. Z podwójnym kanałem DVI możliwe jest uzyskanie rozdzielczości 2048 x 1536.
No
Pełny HD
Full High Definition (HD) oznacza, że monitor obsługuje rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli i posiada połączenie cyfrowe TV.
Yes
Dual DVO
No
Wymagania systemowe
Minimalne wymagania systemowe
CD-ROM
Pakowanie danych
Dołączone oprogramowanie
Program rozpowszechniany razem z innymi produktami, takimi jak oprogramowanie komputerowe urządzenia elektroniczne czy pakiet programów sprzedawanych łącznie. Mogą to być również programy zainstalowane domyślnie na nowym komputerze.
Drivers
Pozostałe właściwości
Zgodny z Mac
Urządzenie może być używane z programami Apple Mac.
No
Zasilanie
350 W
System operacyjny
Lista systemów operacyjnych przetestowanych i zgodnych z tym produktem, w tym wersja i nazwa własna produktu
Windows 2000/XP
Obsługiwane produkty
Inne produkty, których można używać z tym urządzeniem.
PC
Customer service details
X