HP logo

HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe ze zwrotem do oddziału dla komputerów biurkowych ze średniej półki cenowej

Jakość arkusza dokumentowego:
tworzony/ standaryzowany przez Icecat
Podgląd produktu:
38495
Informacja na temat modyfikacji:
26 Mar 2024, 20:48:33
Długa nazwa produktu HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe ze zwrotem do oddziału dla komputerów biurkowych ze średniej półki cenowej:

Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe HP ze zwrotem do oddziału dla komputerów biurkowych ze średniej półki cenowej

HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe ze zwrotem do oddziału dla komputerów biurkowych ze średniej półki cenowej:

Usługa HP odbioru i zwrotu sprzętu oferuje wysokiej jakości poziom obsługi w zakresie zwrotu do HP ze zdalną pomocą telefoniczną i naprawą poza siedzibą firmy dla kwalifikujących się produktów w wyznaczonym przez HP zakładzie naprawczym. Usługa obejmuje naprawę lub wymianę poza siedzibą klienta, materiały i części, robociznę oraz koszt przesyłki zwrotnej. HP oferuje poziomy usług z elastycznymi opcjami wysyłki do wyznaczonego przez HP zakładu naprawczego.[1]

Krótkie podsumowanie opisu HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe ze zwrotem do oddziału dla komputerów biurkowych ze średniej półki cenowej:

HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe ze zwrotem do oddziału dla komputerów biurkowych ze średniej półki cenowej, Zwrot do magazynu, Poza siedzibą klienta, Po gwarancji, Standardowe dni robocze – 9 godzin, 1 rok, Naprawa w ciągu 3–7 dni roboczych

Długie podsumowanie opisu HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe ze zwrotem do oddziału dla komputerów biurkowych ze średniej półki cenowej:

HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe ze zwrotem do oddziału dla komputerów biurkowych ze średniej półki cenowej. Rodzaj wsparcia: Zwrot do magazynu, Miejsce świadczenia usług: Poza siedzibą klienta, Zakres gwarancji: Po gwarancji

Powody do zakupu
Specyfikacje
Polecane produkty
Dystrybutorzy
Loading...
Zastrzeżenia prawne HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe ze zwrotem do oddziału dla komputerów biurkowych ze średniej półki cenowej U56QTPE:
[1] Domyślnie firma HP będzie świadczyć usługi pomocy technicznej HP Care Pack w kraju, w którym dokonano zakupu. Aby uzyskać więcej informacji na temat zakresu pomocy technicznej w ramach pakietu HP Care Pack dla produktów sprzętowych w innej lokalizacji geograficznej, należy zapoznać się z warunkami pakietu Care Pack obowiązującymi w danym kraju oraz z broszurami konkretnego pakietu Care Pack. Poziomy usług i czasy reakcji na zgłoszenia w ramach usług HP Care Pack mogą być różne w zależności od lokalizacji geograficznej. Usługi są dostępne od dnia zakupu sprzętu. Obowiązują pewne ograniczenia i wyłączenia. Więcej informacji na stronie www.hp.com/go/cpc. Usługi HP są regulowane przez obowiązujące warunki i postanowienia HP dla usług świadczonych klientowi w momencie zakupu. Klientowi mogą przysługiwać dodatkowe uprawnienia wynikające z obowiązującego prawa lokalnego, na które nie wpływają żadne warunki i postanowienia HP dotyczące usług ani ograniczona gwarancja HP dołączona do produktu HP.
Używamy ciasteczek, aby zapewnić Państwu jak najwygodniejsze korzystanie z naszej strony. Kontynuując przeglądanie naszej strony, zgadzają się Państwo na Politykę dotyczącą ciasteczek oraz wykorzystanie technologii ciasteczek.