HP logo

HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe z odbiorem/wymianą dla bardzo dużych wyświetlaczy

Jakość arkusza dokumentowego:
tworzony/ standaryzowany przez Icecat
Podgląd produktu:
70314
Informacja na temat modyfikacji:
20 Dec 2022, 18:49:27
End of life date:
01 Oct 2022
Nabite punkty HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe z odbiorem/wymianą dla bardzo dużych wyświetlaczy:
  • - Zdalna diagnostyka i wsparcie na telefon
  • - Przedpłacona etykieta wysyłkowa, materiały i instrukcje
  • - Wygodna obsługa „od drzwi do drzwi” (door-to-door)
Długa nazwa produktu HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe z odbiorem/wymianą dla bardzo dużych wyświetlaczy:

Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe HP z odbiorem/wymianą dla bardzo dużych wyświetlaczy

HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe z odbiorem/wymianą dla bardzo dużych wyświetlaczy:

Nie trać czasu z powodu nieoczekiwanych problemów ze sprzętem. Dzięki usłudze HP wymiany sprzętu szybko wrócisz do pracy, otrzymując produkty zamienne lub części. Użytkownik uzyskuje zdalne wsparcie techniczne w zakresie rozwiązywania problemów. Następnie, w razie potrzeby, szybko wyślemy Ci pojemnik i opłacony z góry list przewozowy umożliwiający odesłanie uszkodzonego urządzenia. Po otrzymaniu przesyłki w ciągu 4–7 dni roboczych odeślemy urządzenie zamienne.[1]

Krótkie podsumowanie opisu HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe z odbiorem/wymianą dla bardzo dużych wyświetlaczy:

HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe z odbiorem/wymianą dla bardzo dużych wyświetlaczy, Wymiana, Poza siedzibą klienta, Po gwarancji, Standardowe dni robocze – 9 godzin, 1 rok, Zamiennik dostarczany w ciągu 4–7 dni roboczych

Długie podsumowanie opisu HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe z odbiorem/wymianą dla bardzo dużych wyświetlaczy:

HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe z odbiorem/wymianą dla bardzo dużych wyświetlaczy. Rodzaj wsparcia: Wymiana, Miejsce świadczenia usług: Poza siedzibą klienta, Zakres gwarancji: Po gwarancji

Zastrzeżenia prawne HP Roczne pogwarancyjne wsparcie sprzętowe z odbiorem/wymianą dla bardzo dużych wyświetlaczy U9LE5PE:
[1] Poziomy usług i czasy reakcji na zgłoszenia w ramach usług HP Care Pack mogą być różne w zależności od lokalizacji klienta. Usługi są dostępne od dnia zakupu sprzętu. Obowiązują pewne ograniczenia i wyłączenia. Więcej informacji na stronie www.hp.com/go/cpc. Usługi HP są regulowane przez obowiązujące warunki i postanowienia HP dla usług świadczonych klientowi w momencie zakupu. Klientowi mogą przysługiwać dodatkowe uprawnienia wynikające z obowiązującego prawa lokalnego, na które nie wpływają żadne warunki i postanowienia HP dotyczące usług ani ograniczona gwarancja HP dołączona do produktu HP.
Używamy ciasteczek, aby zapewnić Państwu jak najwygodniejsze korzystanie z naszej strony. Kontynuując przeglądanie naszej strony, zgadzają się Państwo na Politykę dotyczącą ciasteczek oraz wykorzystanie technologii ciasteczek.